2009. március 21., szombat

Egy kérésem van hozzád:még ma éjjel szeress belém,aztán fogd meg a kezem és a vezess a szíved felé!


Szeress belém!

Itt vagyunk,csak te meg én ahol biztonságosabb,
Lélegzetnyi helyünk van összepréselve egy szekrényben.
Hogy mit keresünk itt?Tiltott gyümölcse van a szerelmünknek,
A barátaink nem tudják hogy mi egymásra találtunk és össze vagyunk zárva..
Eddig nem közeledtünk egymáshoz,de most mára már más a helyzet,
Boldoggá tesz engem hogy a tested közelében lehetek.
Érzem hogy lélegzel,és a bőrömet megérinti a puha kezed,
Végig húzod aztán eltévedsz a tekintetembe.
Ilyenkor eget-földet rengető érzés fog el engem,
Az angyalok figyelnek fentről minket.
Soha életemben nem éreztem még ehhez hasonlót,
Kérlek adj még egy utolsó csókot!
Édesen egymásba olvadunk,a lelkünk egybe forr,
Elveszed az eszem és a maradék gondolatom.
Szállok veled a messzeségbe,nem állok meg-adj még reményt,
Legyőztem minden félelmemet és csak magamat adtam,ne félj!
Egy kérésem van hozzád:még ma éjjel szeress belém,
Aztán fogd meg a kezem és a vezess a szíved felé!

Egyedül táncolok

Senki és semmi sem fog visszatartani engem,
Szombat éjjel van és nem állhatnak az utamba.
Amit érzek az minden rendben van,
Jó a hangulatom úgyhogy kérlek menj el!
Senki sem fogja tönkre tenni az estémet,
Senki sem fog elkeseríteni többet!
Szabadságra vágytam megkaptam végre,
Nem fogok az árnyékodban élni örökre!
Csinosnak tűnök de belül szikla vagyok,
Jönnek és mennek az áldozatok nem tudják hogy mindenre készen állok.
Az álarcot felhúzom nem adom önmagam,
Most én állok bosszút azzal hogy nem adom oda a szívem!
Úgyhogy egyedül táncolok,élvezem az élet apró örömeit!
Pont az a szám megy amit egész héten hallgattam,a lábaim nem állnak meg!
Valaki felkérne táncolni ott hagyom és tovább megyek,
Ma én vagyok a éjszaka királynője az elérhetetlen...

Nincsenek megjegyzések: