2014. január 3., péntek

"Ha el is futnék,mindig vissza találok hozzád,a hűségem örök és ezt te is tudhatnád."


Távolság

Miért tartasz magadtól távol?
Miért nem adsz már több csókot?
Mi az oka annak,ami történt,
Miért őrölt fel a féltékenység?
Örök magányba zártál,
Miután az ördögi körből kiszálltál.
Magamra hagytál,
Ezer éve fűt irántad a vágy.
Soha nem felejtem el az arcodat,
Nem törlöm ki a pillanatokat.
Örökre belém vésődtek,
Amit majd vissza tekerhetek a fejemben.
Ha el akarsz hagyni,menj hát,
Valaki más biztos tárt karokkal vár!
Nem állok az utadba,
Biztosan megvan ennek az oka.
A szemeidben már nem ég az a láng,
Melletted már nem vagyok az a lány.
A szerelmünk kihűlt már mióta,
Nem is beszélgettünk hetek óta.
A szótlanságod őrületbe kergetett,
Végül feladtam és tovább léptem.
Nem figyelek én se rád,
Kizártalak a szívemből úgy vigyázz!
A távolság egyre jobban elszakít,
Egy nap én is találok helyetted valakit.



Az árral szemben

Fekszem egy tutajon,
Sodródom a folyón.
Nézem,ahogy a fákon át,
Szűrődik a fény és az árny.
Az erdő csendjét egy madár csicsergés töri meg,
Úszom az árral szemben,így nyugodt lehetek.
Az emberek-akik a barátaim voltak,
A parton álltak,majd elsétáltak.
Megse próbáltak megmenteni,
Csak néztek engem,de nem mertek megszólalni.
Időközben a víztől csurom vizes lett a hajam,
Majd a szellőtől megszárad.
Könnycseppeket látok,vagy az eső zuhog?
Elkap az érzelmi mámor.
Egy nap majd feltámadok,
Addig az árral úszom.


Készen állsz?

Szikrázó napsütés zavarja szemem,
A jó időtől feltöltődik a lelkem.
A hideg már nem marja a testem,
Nem reszketek már soha többet.
Mióta beléptél az életembe,
Azóta lángol a szívem.
Világosságot és fényt hoztál,
Amiről te sem álmodtál.
Szebbé tetted az életemet,
Megvalósítottad a tényeket.
Miszerint egymásnak teremtettek,
Egy húron pendültünk attól a perctől kezdve.
Mióta megláttuk egymást,
Azóta nem létezik senki más.
Készen állsz a nagy utazásra?
Vajon megértél-e egy kapcsolatra?
Mindenki itt van,csak én nem,
Úgy érzem,hogy az egész világ figyel.
Varázslat alatt vagyok,
Végtelen a boldogságom.
Szeretném,ha velem lennél,
Amikor fogod a kezem és nem engedsz el még.
Nézz a szívembe,hogy milyen szerelmes vagyok,
Ne,engedj el szabadon.
Ha el is futnék,mindig vissza találok hozzád,
A hűségem örök és ezt te is tudhatnád.
Néha elfelejtem a dolgokat amiket ígérsz,
De van egy nap,amikor vissza-visszatérsz.
Abban a pillanatban magadhoz veszel,
S egy keringőre hívsz,amibe bele megyek.
Mindig eszembe jut,még ha távol is vagy,
Soha nem vagyok egyedül,mert ott vagyok a gondolatodban.

Nincsenek megjegyzések: