2008. november 14., péntek

Versek-régi szeretőhöz...

Kilégzés

Lélegzek ki és be,
Belélegezlek ki és be.
Állandóan vissza-visszatérsz a tudatomba,
Mondd hogy csinálod mindig nap mint nap?
Szemeid távol oly tiszták és ragyogóan néznek rám,
Régen így volt de ez nem fog eltűnni soha már...
Kapaszkodj utoljára és ne emlékezz már rám,
Nem akarok rólad álmodni,csak egy pillangóról talán.
A dolgok közül egyik se volt annyira igaz,
Újra szeretnék élni nélküled még ma...
Amikor örökre elfeledlek,kínok óráját élem át,
Nem akarom érezni a fájdalmat,de nem tehetek mást.
De Te mit tehetnél értem,már semmit!
Nem érdekel hogy mit gondolsz kint.
Engedd végre hogy elmenjek tőled,
Engedd végre,hogy elrepüljek inenn.
Engedd,hogy a dolgok mélyebbre süllyejednek mint az érzelmeim,
De ez napról napra egyre sötétebb és kínoz a kín.
Most rám nézel,valaki más vagyok,nem olyan mint régen,
Rájössz nem az vagyok aki eddig voltam,megváltoztam akárcsak a szívem!!!
S a szívem újra töretlen lesz!
Nem szakíthatod már át!Soha soha sem!
Ez olyan mint egy hazugság,de nem az,
Mert ez a valóság ez az igazi mélypont-feledd el amit ma mondtam...
Most már másban fogok újra hinni,
Azt mondtam hogy méág várni fogsz,elhittem akkor,de ma már nem annyira..
Kipróbáltunk mindent amit lehet,de ma már mindennek vége szakadt,
Akárcsak a vászon a képernyőn,mikor az eső elárasztott úgy futottam feléd...ma...
Próbáljunk meg elköszönni egymástól...
ÖRÖKRE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Itt volt


Látod újra feléledek,nincs mit veszítenem,
újra meg újra felkavar az az ismerelten szél.
Főleg ha hozzám ér,nincs időm megnézni,hogy milyen szép,
Hiszen sokáig vártalak,sokáig bántott a dal,a szívem elveszett valahol benned.
Álmod is hozzám ér,mire a világot körbe öleli még,
Soha senki nem érezett ehhez hasonlót még.
Felém jön a fény és átölel engem is,
Jön a tél de nem fázom mert előre befűti a szenvedélyt és a reményt itt.

Buzi vagy

Barbi babákkal a kezedben kirúzsozva szádat kenegetve,
Aztán a tükör felé hajolsz és úgy csinálsz mintha mindenki ismerne.
Nem is tudod,hogy láttalak egyik este a szomszédból,
Te az a jó képű srác vagy akit eddig ismertem,de tévedtem-nagyon.
Csücsőríve felém fordulsz és a jégkrémet rendlesz epreset,
Hozzá egy kis művirágocskát amit a fejed búbjára teszel.
Tiszta nevetséges,ha a csajok próbálnak flörtölni veled,
Egyből hozzájuk mész és velük csevegsz.
Buzi vagy buzi vagy ez a törvény nálam,
Egy örök valóság mire visszajössz hozzám.
A fejedre öntöm a maradékot és nézel ki a fejeből h mitettél,
Megcsalsz fűvel-fával és a Barbi babákkal.
A pláza cicák nevetnek rajtad ahogy végig csurog rajtad a krém,
helyedben nem lennék itt,nem hagynám magam tiszta égés.
Rád mutogatnak,rád nevetnek én pedig úgy csinálok mintha nem ismernélek,
Te pedig próbálsz követni,de mindig lerázlak,mintha eltévesztenélek.
Bocsánat kérésért imádkozol,előttem letárdelve,sírva-nevetve,
Már minek higgyek mikor összevissza flörtölgetsz?
Buzi vagy buzi vagy buzi vagy!
Nincs nálad sötétebb pasas!

Mikor mellettem vagy

Jól tudod,hogy nem vagyok már az eseted,
De ma nagyon megváltoztál,mellém ültél és néztél mit nevetek.
Észre se vettelek csak akkor mikor balra néztem,
Azt hiszedhogy csak úgy zavarba hozhatsz a jelenléteddel.
Pedig nagyon nagyon tévedsz,valahol a zavarban élsz,
Hangom elszáll végre hozzád,üzentem megszállja a szívedet még...
A tüzes,remegő érzés már nem járta át a testemet,
A tekintetetem nem párásodott be...
Azt hiszed,hogy ezzel egyből felgyújtasz és a karodba ugranék,
De ez már olyan rég volt,de már olyan régen történt...
Mikor mellettem miért nem érzem azt mint tavaly?
Mikor elém jössz miért nem menekülök tőled fejveszve messzebbre.
Mikor felém nézel már erősen feltom venni a szemkontaktust,
Mikor elnézel úgy csinálsz mintha nem néznél,még érzem hogy minden hozzám húz...
Ne is tagadd ne is álmodj másról,
Minden ami volt elveszítettünk ne beszélj hibákról!!!!
Akkor még bátortalan voltam,de ma már más a helyzet:
Ismét elérhetetlen vagyok és senki sem szédíthet el!
Mert én legalább tanultam ebből és nem adtam fel minden reményt,
Mert tudtam,hogy egy nap majd eljössz értem, még él, még a tűz bennem ég....

Nincsenek megjegyzések: