2009. november 15., vasárnap

"Suttogok a füledbe,az arcodat figyelem,a szemedbe nézek,meg akarom tudni,hogy mit látsz bennem."

Szerelemnek hívnám

Megakarlak szerezni magamnak,hogy ha eljönnek a magányos pillanatok,
Akkor magam mellé akarlak tudni,hogy ne bántsanak a sötét démonok.
Itt állok a falak között és arra várok,hogy kitörjek innen,
Ez a szerelem őrületben tart,és nem tudok kijutni,segítened kell!
Az ajtó soha nem fog kitárni elém,
Nálad van a kulcs,te vagy a megmentőm,belőled soha sem elég!
Érzem,hogy lassan elveszítem a maradék erőmet,
Érzem,hogy lassabban lélegzem mióta magamhoz öleltelek.
Azt akarom,hogy még ma térj vissza hozzám,
Fel se bírom fogni,hogy mi ez az egész kavarodás!
Lehet,hogy örült vagyok,mert ezt szerelemnek hívnám,
Láttalak téged,ahogy felém közeledsz és várok rád.
Zuhanok ahogyan tudok,de előled el kell hogy fussak,
Nincsen szükségem a vigasztalásodra!
Ez vagyok én,majd hamar túl leszek rajta,
De nem fogod,fel,hogy mi zajlik le bennem,olyan furcsa vagy...




Könnycseppek

Suttogok a füledbe,az arcodat figyelem,a szemedbe nézek,
Meg akarom tudni,hogy mit látsz bennem.
Valami égető érzés súrolja testemet,
Valami egészen más tűz perzseli lelkemet.
Az érzelmek elborítják a szemeimet,hullani kezdenek a könnycseppek,
Érzékivé tettél engem....
Amikor magamhoz tértem,szorosan öleltél engem,
Szűnni nem akaró vágy bökdöste szívem..
Ezt a hangulatot nem lehet szavakkal leírni,az óra nem mutatja többé a perceket,
Még maradnék veled,kérlek tartsd meg a szívem!
Hidd el,hogy könnyen sebezhető vagyok,
Talán nem éri megvárni a holnapot.
Száguldok,mégsem állok meg,
Veled zuhanni a legjobb ebben a szerelemben!

Add meg magad!

Még egy perc és ellenőrzöm a sminkemet,a hajamat és a ruhámat,
A taxi sofőr türelmetlen mégis megvár,megvárhat engem ma.
Szexinek érzem most magam,azt hiszem hogy jól választottam,
Beültem az autóba,azt hiszem megérkezünk hamarosan!
Örültek a barátaim mikor betoppantam a buli közepébe,
Egyből koktéllal a kezembe nyomultak részegen.
De,ezt az éjszakát nem lehet kihagyni,
Buli az élet,kár lenni elmenni!
Láttam egy helyes srácot a pult mögött,éppen italozott,
Mikor elfáradtam a tánctól,leültem mellé és egyből leszólított.
Felkértem egy táncra,bár a lábaim se bánták,
Igent mondott egyből,egész éjszaka átjárta a lelkem a boldogság.
Csak nem tudod,hogy egy tűz vagyok,elfoglak égetni,
Kell a szíved azt hiszem,hogy jobb helyre tegyem,vigyázz még a láng eltépi.
Nézz a szemembe,aztán vezess el,a rejtett helyekre,
Evezz velem a szerelem tengerén,hogy elhiggyem szeretsz még,
Aztán jöhet a vég,de ezt még nem szeretném!
Én irányítalak téged,de rögtön belém zúgtál,
Nem akartál más lányt,csak engem,ájj jáááj!
Soha nem veszítelek el,nem akarom,hogy ez csak kaland legyen,
Ennél többet szeretnék,csak nekünk kedvez a szerencse!


Nincsenek megjegyzések: