2011. január 30., vasárnap

"Egy árnyék követi a szívemet,egy árnyék ami felveszi a testemet."


Küzdelem

Tűzhányóként tért vissza és most ront előre,
Az idő csak pár óra alatt változott meg.
A világon mindenhol panaszkodtak,hogy a szerelem fájdalmas,
De ez a dolog nem ugyanaz.
Lehet,hogy ebben nem vagyok túl óvatos,
De figyelj arra amit most mondani fogok.
Nem tudom,hogy kire támaszkodhatok,
Ő lett minden gondolatom.
Bár nem bírok így élni,mégis meg kell szoknom,
Nem tudom,hogy kinek mondhatom el ezt a nagy titkot.
Álmatlan éjszakákon át küzdöttem az érzések ellen,
De e nélkül üres a lelkem,tele a szívem.
Fáradtan és sebezhetően zuhanok vissza,
Oda ahonnan jöttem éjjel-nappal.
Már megint teljesen egyedül vagyok,
Legszívesebben fognám magam és sikítok.
Megnyitnám a szívem minden reménnyel,
Csak félek,hogy ő kinevet engem....
Hangok amik megzavarják a fejemet,
A hangja ami bele mar a szívembe.
A fájdalom ami bele nyilall a lelkembe,
A remény ami már megint elveszett.
Észre vettem volna a jeleket ha jelez felém,
Szükségem van a figyelméért.
Azt akarom,hogy nézzen majd rám egy napon,
Végül eljön majd az alkalom.
Amikor elmondhatom,hogy mit érzek régóta,
Amikor elárulhatom miért nem alszok napok óta.


Egy árnyék

Amikor lenéztem a földre,
Észre vettem valamit.
Láttam,hogy követ engem az út mentén,
Amikor egy alakzattá vált világosság vált minden lépés.
Egy árnyék követi a szívemet,
Egy árnyék ami felveszi a testemet.
Mindig velem marad amikor nagyon egyedül vagyok,
Nem hagy el,nem vész el,mindig ezt akarom.
Mondatok,amik elhangzottak a fejemben,
A szavaid amik végig úsznak az emlékeimben.
Bárcsak adnál egy lehetőséget,
Hogy ne ábrándozzak rólad mindennap,ne szenvedjek.
Lélegzetállító a jelenléted,
Mégis érzem,hogy a szívem kiakar ugrani belőlem.
Egy örökké valóság lesz,míg a részemmé válsz,
Azt akarom,hogy világosság váljon mindaz,
Amiért éjjel nappal harcolok magam miatt.
Az árnyék közeleg és fájdalmasan tölti be a szobám,
Ilyenkor megszűnik a világ.
Reggel mikor felbukkan a nap,
Azt akarom,hogy mellett ébredj fel majd.
Az árnyék nem enged el amíg egyedül vagyok,
Kérlek hozz nekem boldogságot!
Te lennél a mindenem,ez lenne a legszebb az életemben!
Élni szeretnék,vidáman,boldogan elfeledni minden bajt,
Te vagy az én erőm,a mindenem,a napsugaram!
Szükségem van rád,csak te nem tudod,
Hogy éjjelente rólad álmodom!

Nincsenek megjegyzések: