2011. január 6., csütörtök

"Nem ezt akartam,de ez a reménytelen érzés most nagyon fáj."

Nem ezt akartam

Ez most egy új,ez most más,
Vajon mitől változik meg annyira a világ?
Mitől változott meg a szemléletem?
Mitől változott meg róla a véleményem?
Azt akarom,hogy megérintsen,öleljen és szeressen,
Csak az enyém legyen minden percben.
Ne,engedjen el,vigyázzon rám,
Ne engedje,hogy megöljön engem a magány.
Nem is tiltakoztam csak úgy jött mint minden más,
Magam is elcsodálkoztam,hogy eddig nem is vettem észre tán.
A szívem kiugrik a neve hallatán,
Nem ezt akartam,de ez a reménytelen érzés most nagyon fáj.

Táncmozdulat

Kérlek dj adj egy zenét,mert szükségem van erre,
El akarom veszíteni a fejemet ma éjjel.
Legyen gyors és hangos,hogy mindenki hallja,
Tartson ki a buli addig míg el nem jön a hajnal.
Azt akarom,hogy ma éjjel ne legyenek korlátjaim,
Ne legyenek végtelen határok csak a szabadság hangjai.
Nézd,ahogy a testem mozgatom a zene ritmusára,
Nem tudok megállni nem fárad el a lábam.
Érzem,hogy most kezdek el élni igazán,
Érzem,hogy mindenki engem akar,hív a rengeteg srác.
Vad dolgot tettem,igen tudom ezt,
Vad dolgot láttam,igen és akkor mi lesz?
A zene utol éri a szívem,hogy az énekeljen,
A testem lázban égett,így lettem szerelmes.
A DJ pedig feltekeri a hangerőt,
Tánc közben leszek jó nő.



Ha tudná

Nyár volt,fülledt gyönyörű szép világ,
Mindenki a vízbe parancsolta magát.
Amikor más ölelt engem,még nem is gondoltam rá,
Hogy egy napon majd ő lesz az akire vágyom már.
A fejem megrázom mikor rá gondolok,
Mégis elfog a forróság,ha róla van szó.
Próbálom elfojtani magamban az érzéseket,
De úgyis kifog törni,ha nem veszem észre.
Ülök a szobám magányában,megint azon gondolkozok,hogy mi
történhetett?
Hiszen még álmomba se gondoltam volna,hogy ő lesz a végzetem?
A szívem már újra készen állna,hogy befogadjon bárkit,
Nem akarok az örökké valóságig várni!
Ha tudná,hogy titokban mégis ő kell nekem,
Nem is tudom,hogyan kezeljem.
Nem tudom szavakba önteni,egyszerűen jött egy érzés,
Ami elszédített és azóta egy nagy élmény.
Boldognak érzem magam,mégis reménytelennek,
Mi fog történni,ha már nem nevezhető szerelemnek?
Mi lesz,ha tényleg csak barát vagyok?
Mi lesz,ha már feladta,hogy elérhető vagyok?
Ki tudja,hogy egyáltalán kellek-e neki?
Mikor már nincsen senkim.....

Nincsenek megjegyzések: