2012. április 1., vasárnap

"Őrjítsen meg minden gondolatodban,kísértsen az álmaidban."

Hív a tavasz

Hív a tavasz,szerelemre késztet,
Nem semmi ahogy iránta érzek.
Álmaimban az enyém,
A valóságban csak egy remény.
Egy éjjel arra ébredek,
Hogy egyedül vagyok és reszketek.
Repülnék,mint egy madár,
Dalolnék,mint egy híres sztár.
Elmondanám a világnak,
Hogy őt szeretem,imádva.
A város megtelik szerelemmel,
Csak én vagyok egyedül a szívemmel.
Kéz a kézben sétálgató párok,
Én még az igazira vágyom.
A napfény belesüt a szemembe,
S egyszer csak valami elzavarja a fényeket.
Egy álomból ismerős férfi áll előttem,
Bemutatkozik és elmondja,engem keresett.
Olyan mintha ezer éve ismerném,
Vajon Ő az enyém?
Valami rángat,valami húz lefelé,
A földön ébredek az ébresztőm zenél.
Egy esős reggelre ébredtem,
Hogy megtaláltam az igaz szerelmet,tévedtem....

A szív húrjai

Csak játssz egy dalt a szív húrjain,
Szedd össze a széthullott darabjait.
A padlón hevernek a hangjegyek,
Az asztalon fekszenek a papírhegyek.
A dallam a fejemben zongorázik,
Hogy nem felejtem el,az a mázli.
Gyere ide hozzám,ezt hallanod kell,
Gyere közelebb,hallod a szívemet?
Érzed át,éld át,vedd át,
Szállj velem és ne feledd el amit hallottál.
Alkoss és énekelj,
Veled együtt dobog a szívem.
Csörgedezzen az ereidben,
Zubogjon a véredben.
Őrjítsen meg minden gondolatodban,
Kísértsen az álmaidban.
Fogadd el,hogy mi összetartozunk,
Nem vehet el senki sem,mert jók vagyunk.
Csókolj meg bátran,mondd,hogy szeretsz,
Ölelésedben békére lelhetek.
Én már érzem,hogy élek,
Zsibbadnak a végtagjaim,dübörög a szívem.
Hullámként száguldanak át rajtam a hangok,
Szinte a lelkemből dalolok.
Túlságosan jól érzem magam,
Nem érdekel a holnap.
A mának élek és veled,
Megállíthatatlan ez a zene.
Dübörög bennünk és a fejünkbe vésődik,
Soha nem fog elfelejtődni.
Nos,gyere és csókolj meg mégegyszer,
Te vagy az egyetlen hercegem.


Megmentő

Kaptál pár pofont az élettől,
Remegtél és sírtál a félelemtől.
A dolgok összetörtek körülötted,
A szemed a lelked tükre.
Mindent megmutatott nekem,
Amikor rám néztél abban a percben.
Ezután felvetted a napszemüvegedet,
S búcsú nélkül mentél el tőlem.
Titkaid megőrjítenek engem,
A megérzéseim rosszat sejtenek.
Megakarlak menteni téged a sötétségtől,
A megalázástól és a szenvedéstől.
Kérlek ne,lökj el engem,
Amikor feléd nyújtom a kezem.
Engedd,hogy segítsek rajtad,
Hallom:mindenki csak rólad pletykálgat.
Nem vagy magadnál,
A falnak mész és ordítanál.
A fájdalmadat elrejted,de én érzem,
Átveszem tőled a szenvedéseidet.
Én vagyok a megmentőd,
Csak nem hiszed el,szinte a bűntudatod megöl.
Hörögsz és káromkodsz,
A szíved hevesen dobog.
Hiába nézel rám,nem érzek semmit sem,
Letepernél,de nem megy neked.
Térj magadhoz,holnap megbeszélünk mindent,
Nem ez az igazi éned.
Reggelre kitisztul az elméd,
Aztán józanul közeledhetsz felém.

Nincsenek megjegyzések: