2012. március 24., szombat

"Olyan voltál mint a vad szél, átsöpörtél azokon akiket szerettél"

Átkozott kapcsolat

Ez a kapcsolat kínoz szinte fáj,
Miért nem mondjuk ki,hogy viszlát?
Napok óta gyötrődünk,
Telefonon se beszélünk.
Eshet az eső,süthet a nap,
Semmi nincs ami megállíthat.
Gyere el hozzám,
Mondd ki a végleges búcsúzást.
Belül széttép a bűntudat,
Már alig hallom a hangodat.
Kiszerettem belőled végleg,
Amit irántad éreztem:vége.
Elmúlt az a lángolás,
Ami kezdetektől égetett már.
Mintha egy vödör vizet öntöttek volna rám,
Egyből kialudt bennem a láng.
Átok a szerelmünk,
A bájital mentett meg attól,hogy együtt lehessünk.
Amikor megittad a varázsitalt,
A szívedből kitörlődött minden amit éreztél irántam.
Csak a múlt lettem a számodra,
Egy felejthetetlen emlék mára.
Én jártam rosszul,mert nem hatott az átok,
Mégis én szenvedek attól,hogy a sors elszakított.


Kontroll alatt

Próbáltam már irányítani,
Megpróbáltam fenntartani.
A helyzetet akartam megmenteni,
Sajnos már nem tudtam mit tenni.
Vissza akartam tartani,
S elakartam fogadni.
A tényt,hogy semmi sem tökéletes,
Nem tudom mi,miért történt meg.
Lehet,hogy a sebek örökké nyomot hagynak,
Egyszer elkell hagyni a múltat.
Mi ketten összetartoztunk,
De te nem hitted el,mi vagyunk.
A legjobb pár a világon,
Azóta amit kimondtál nem is bánod.
Sikítani akartam,de te befogtad a számat,
Soha nem teljesítetted a vágyaimat.
Rejtegettél,elbújtattál,
Kontroll alatt tartottál.
A foglyod voltam,menekülni akartam,
Nem tudom,hogy szerettél-e valaha?
A félelemtől dübörgött a szívem,
A sötétségtől sírt a lelkem.
Nem voltál ott a bajban,
Nagyon elvoltál szállva.
Túl fiatal voltál az élet játékához,
A türelmes és komoly kalandhoz.
Olyan voltál mint a vad szél,
Átsöpörtél azokon akiket szerettél.
Próbáltam elmondani,hogy mi a helyzet,
De te ellöktél magadtól és elhagytál engem.
Kértelek,hogy nézz a szemembe,
Mondd el,mi az ami nem jön be.
Gyáva voltál,hogy igazat mondjál,
Ezért menekülőt fogtál.
A szívem vérzik,de egyszer majd megáll,
Tudom,hogy egy nap a szerelem majd rám talál.


Nincsenek megjegyzések: