2012. május 15., kedd

"Gyere,kapj el ha mersz,ha pedig nem akkor veszítesz"

Őrült karnevál

Ez egy őrült karnevál,
Ezért a tömegben sem találsz.
Komolyak a szándékaim,mégis játéknak hiszed,
Ne legyél már ennyire elveszett.
Szedd össze magad,
Gyere el hozzám még ma!
Összenyom a tömeg,fulladozok,
Te vagy az aki megmenthet most.
Siess mert az időm lejár,
Ne,hogy a végén megbánd.
Hogy elvesztetted a játszmát,
Velem szemben nem tehettél mást.
Rohanok a világ elől,
Vajon mit látsz bennem belülről?
Álomképet küldtem rád,
Ez egy őrült karnevál.
Itt az idő,hogy rám találj,
Véget érhetne már a játszmánk.
Álarcot húzok,hogy nehezebb legyen,
Ne,legyek könnyű préda neked.
Az emberek nem vesznek észre,
Nem köthetnek bele az egészbe.
Gyere,kapj el ha mersz,
Ha pedig nem akkor veszítesz.
Gyere,fogd meg a kezem,
Ha megérintesz,a világ forogni fog veled.
A célhoz egyre közelebb érek,
Vajon a tiéd leszek?
Ekkor átfogod a testem a nagy tömegben,
Ragyogva és boldogan nézek a szemeidbe.
Csókot lehelsz az ajkaimra,
Valóra váltod az álmaimat.


Szakadék

Volt egyszer egy szakadék,
Abba beleugrottam még.
Aztán lent ragadtam,
Lent a mélyben sirattam magam.
Vártam hogy valaki kötelet enged felém,
Senki se járt erre,nem volt remény.
Míg ültem azon gondolkoztam,
Mi az amit elkéne még kezdenem?
Új vágyálomra hajtom a fejem,
Miközben hangosan ver a szívem.
Kire gondolhatnék?
Ha senki nincs a felszínen még?
Ki az aki megmenthet?
Ki az akinek számítok egyszer?
Amikor a reménysugár besütött a mélységbe,
A kezemet az égbe emeltem.
Nem láttam senkit se,
De a kiutat igen.
Belekapaszkodtam a gyökerekbe,
Felmásztam a felszínre.
A szakadék bezárult amikor felértem,
A szívem fájdalma begyógyult végleg.
Egy zongorához ültem daloltam,
Vajon valaki hallja a hangomat?
Egy kéz érintését éreztem a vállamon,
Szerintem ő az,ha jól gondolom.
Felnéztem rá és leült mellém,
Átvette az irányítást a zenémmel.
Érdemes volt kimásznom a mélyből,
Soha nem gondoltam volna,hogy mit hoz a jövő.


Új életre ébredsz

Sötét mágia,sárkányok hada,
Mindenki az erdőbe szalad.
Üldöznek téged,vadak és vámpírok,
Fuss ameddig csak bírod.
Amikor elesel kapj újra erőre,
Nincs más dolgod,csak nézz előre!
Amikor elkap a szörnyeteg,
Abban a percben elveszítettél mindent.
A véredet akarja,amitől ő megtisztul,
A lelke és a szíve kipusztul.
Gonoszság árad szét az ereiben,
Álnokság csillog a szemeidben.
Aztán elenged téged,
Nem érdekli a vérveszteséged.
Egy nap majd új életre ébreszd,
A vámpír véred élesztget téged.
A szomjad megőrjít,ezért vadászni mész,
A jövődet és a múltadat elfeledvén.
Nem érdekel téged,hogy mi történik veled,
Más nyakából inni,csupa élvezet.
Évtizedek telnek el,
Még mindig a földön fetrengesz.
Árad belőled a büszkeség és a bátorság,
Nincs az a félelem ami utadba áll.
Kárt teszel jókban és rosszakban,
Éjszaka vadászol,alszol nappal.
A napfény az ellenséged,
Ezért egy gyűrű védhet meg.
Verbéna és átok,legyengíti a vámpírságodat,
Ezennel összetöri a halhatatlanságodat.
Ha egyszer tőrt döfnek beléd,
Körülötted össze omlik minden remény.
Boszorkányok és démonok,
A te ellenségeid nem barátok.
Hibridek és vérfarkasok,
Ebben a történetben nincsenek angyalok.
Egy misztikus kisvárosban,
Ahol hisznek a valóságban.
Olyan az egész mint egy kitaláció,
Hidd el,nem egy hallucináció.
Üdvözöl a valóság,
Menj csak,mindenki csak rád vár.

Nincsenek megjegyzések: