2012. június 8., péntek

"Titkokat szeretnék megfejteni, a fájdalmat elszeretném felejteni."

 Minden
Nem akarok jövőidőben beszélni,
Nem akarok a múltba tekinteni.
A jelent akarom,amikor itt vagy,
Nem érdekel már a holnap.
Minden amit akartam,te voltál,
Miattad lángolt fel minden más.
A testem,a szívem és a lelkem,
Tudhatnád,hogy mi a helyzet.
Fogadok,hogy elmondták már neked,
Csak nem engednek a közeledbe.
Mintha egy vad lennék ki támadna,
Mindenből ki vagyok maradva.
Vagy félsz tőlem,vagy nem akarsz engem,
Egyszerűen tanácstalan lettem.
Próbálok feléd menni,
De a tömeg nem engedi.
Elsüllyedek,alig látlak már,
Mondd hova tart ez a világ?
Csak egyszer a karjaidba lehetnék,
Mikor legutóbb átkaroltál még.
Aztán elengedtél más felé mentél,
Bárcsak tudnád,hogy a fellegekbe repítettél.
Azóta a boldogságom végtelen,
Bárcsak elmondanám neked.
Csak egy alkalmam lenne,
Amikor csak veled lehetek...
Tudnám merre menjek,mit tegyek a magány ellen,
Megtanultam ezzel élni,csak oly' jó veled.
Minden amit szeretnék,az te lehetnél,
Gyere közelebb,hiszen bátran megérinthetnél.



Boldogságra vágyom

Ha az élet tengerén sétálnék,
Tudnám,hogyan viselkednék.
A levegő egyre ritkább,
Ha a közeledbe érek tán.
Zavart és más milyen leszek,
Nem tudom,hogy mivel végződik a cselekedetem.
Hol elszúrom,hol jól csinálom,
Mindig csak rád várok.
A türelmem lassan fogytán,
Nem tudom,hogy magaddal mit hoztál.
Fájdalmat vagy boldogságot,
Én csak az egyiket akarom.
Már olyan régen éreztem magam a fellegekben,
A sötétséget elkellene már engednem.
A szívem megtelhetne vidámsággal,
Az életem felvidulna társasággal.
Jobban szeretném érezni magam a bőrömben,
Ott szeretnék lenni a közeledben.
Hallani ahogy lélegzel,
Ahogy dobog a szíved.
Látni akarom a tekinteted,
Amivel nézel az enyémbe.
Titkokat szeretnék megfejteni,
A fájdalmat elszeretném felejteni.
Az idő megszűnhetne körülöttünk,
Így ülhetnénk együtt.
A hangodat áhítattal hallgatnám,
A szavaidat bűntelenül innám.
Az ajkaidat nézném,miközben mozognak,
Nem tudnék ellenállni a csókodnak.
Miközben elvágnám a zavarodottságomat,
Tudhatnánk,eljött az a pillanat.
Boldogságra vágyom,lassan már három éve,
Itt az ideje feléd lépnem!



Nincsenek megjegyzések: