2011. október 10., hétfő

"Ha ez lenne a szerelem amire régóta vágyom, akkor tudnám,hogy nincs mitől félnem,nincs mire várnom."

Elveszített

Egy fény csillant a diszkóban,oda mentem,
A tömegen keresztül furakodtam,de oda értem.
A srác aki rám mosolygott csábító tekintetű volt,
Viszont az arca sápadt volt mint a Hold.
Ó istenem,az a srác,akit láttam a múltkor,
Csak nem hívogatott a szemeivel,ott vár valahol.
Miközben forogtam,ő el-elveszített engem,
Amíg a lábaim bírták addig táncoltam vele.
Aztán rám mosolygott és kérdezett tőlem valamit,
De sajnos nem értettem,mit akart mondani.
Aztán a kezembe nyomta a számát és elment,
Úgy éreztem örökre elveszített engem.
Azóta soha többé nem láttam,hiába vártam,
Ezennel összetörte a gyönyörű álmaimat!

Vallomás

Gyere közelebb,kérlek mondd,hogy ki vagy valójában,
Nem félek tőled,főleg akkor amikor mosolyogsz rám.
Ne rejts el az igazi énedet,mondd el mit látsz?
Mondd ki azokat a szavakat,amiket benn tartsz magadban!
Mindent megpróbálnék,hogy elmondhassam az igazságot,
Senki másnak nem vallottam be,hogy szeretlek attól a
naptól.
Bárcsak elhinném amiket ígérnek nekem,
Bárcsak tudnám milyen az igazi szerelem.
Csak van egy oka,amiért nem mondom el....
Próbálom elhinni,hogy a sors akarta így,
Bárcsak ne így kéne érezni.....
Ha ez lenne a szerelem amire régóta vágyom,
Akkor tudnám,hogy nincs mitől félnem,nincs mire várnom.
Ha kinyitnád a szíved és ölelne a karod,
Biztonságban érezném magam ezen a világon.
Ajkaid bizonyítaná,hogy valóban akarsz engem,
Csókolj meg, a holnap már nincsen messze.
Amikor felbukkan a Nap fénye,
Elkell,hogy engedjelek....
Nem tudok nélküled élni,mégis elkell,hogy feledjelek,
Üldőz a sors,hogy ne legyek beléd szerelmes.
Szükségem van rád,bárcsak ne így mondanám,
Ha tudnád,a jövőm nélküled annyira sötét és sivár...
Elszakítanak tőled a könyörtelen álmok,
Ha tudnád,valóban mire vágyom!
Az ujjaimat az ajkaidra tenném és elmondanám,
Hogy ne szólj semmit,csak figyelj rám.
Bele néznék a szemedbe és minden bevallanék,
Ami éget az elejétől fogva,nem menekülnék.
Amikor elmagyaráztam mindent megvárnám a válaszodat,
Akár másnap reggelig,vagy örökké,vagy azonnal.
Kérlek,ne engedj el,kísérj el az életem útján,
Te vagy az egyetlen aki nekem kell,a lelki társ.

Nincsenek megjegyzések: