2011. december 9., péntek

"Mintha megérezted volna:segítened kell, csak neked sírtam ki a meggyötört lelkem."

Egy barátnőmnek

Kedves barát,a szavak és az emlékek,
Amik hozzád fűznek:örök remények.
Közénk állhatott vihar és tenger,
Mindig feléd eveztem.
Ha elsötétült,ha kiderült az ég,
Sose adtam fel az álmaimat és a reményt.
Ha bajban voltam mindig ott voltál,
Ha megsérültem a csatában mindig vártál rám.
Amikor összetört a szívem,
Jókor jó helyen jöttél értem.
Mintha megérezted volna:segítened kell,
Csak neked sírtam ki a meggyötört lelkem.
Mindent tudunk egymásról,
Nincsenek titkok és hazugságok.
Néha más az ízlésünk:ez tart össze,
Senki láthatja a tornyunkat összedőlve.
A szerelmet is általam találtad meg,
Egy új pasiban lángolt fel a reményed.
Amikor megláttam Őt a régi szerelmed helyett,
Rögtön tudtam:ti egymásnak vagytok teremtve.
Eljött a nap amikor találkoztatok,
Elszálltál egy más világba a boldogságtól.
Szívemből kívánom,hogy megtaláld benne azt,
Akit évek óta keresel,elhozza a holnap.
Köszönöm e napot drága kedves barátnőm!
Csak örökké tartó barátságot kívánok a jövőtől!




Elégetlek

Nézd itt van egy könyv,
Ami rólad szól,amit a szívem szőtt.
Fellapozom,elolvasom,
Ismeretlenek számomra a mondatok.
Mintha egy idegen írta volna,
Nem emlékszem,hogy rólad szóltak.
Egy ismerős idegen arca felvillan,
Nem érzek semmit,teljesen hidegen hagy.
A tűzbe révedek aztán le a kezemre,
Remegve emelem be a könyvet.
A lángok isszák a szavaimat,
Elnyelik a vágyaimat és az álmaimat.
Ropogva és kegyetlenül ölik meg a múltamat,
A szívem pedig hevesen dobog,félre simítom a hajamat.
Érzem,hogy a lelkem megkönnyebbül,
A testem pedig felélénkül.
Mintha újjá születnék,megszabadulva mindentől,
Búcsút inthetek a fájó könnyektől.
Elégetlek téged,ha hiszed ha nem,
Mától most már nem kísértesz engem.
A padlón ülve megkönnyebbülve,
A lélegzetem is jobb lett.
S egy utolsó pillantást vetettem a tűzre,
Hamukban pihennek a fényképek.
Elfeledve minden bánatot és kínt,
Csak a boldogságra vágyom ami nincs.
Majd egy napon felém tart egy kéz,
Ami kiemel ebből a magányból,Ő lesz az enyém!

Nincsenek megjegyzések: