2012. november 29., csütörtök

"A boldogságunkról mesélünk,amit soha elnem feledünk."


 Ha majd megöregszünk

Gyönyörű szép világban élünk,
Nem is értem mitől félünk.
Adj még reményt kérlek,
Ne,zárd el az elmédet előlem.
Bele szeretnék látni a fejedbe,
Látni akarom,mit tervezel előre.
Ha majd egyszer öregek leszünk,
A kanadalló előtt ülünk majd együtt.
A fiatalkorunkról fogunk beszélgetni,
Szépséges időszakot fogunk felidézni.
A boldogságunkról mesélünk,
Amit soha elnem feledünk.
Remegő kezeidben az enyém,
A teánk felforr majd hozza a nővér.
Ráncos mosolyunkkal egymásra nézünk,
Sokat sejtető lesz a tekintetünk.
A kandalló tűzébe nézünk,
A múltba révedünk.
Elkalandoznak majd a gondolataink,
Elnémulnak majd az élet hangjai.
Könnycseppek hullanak majd le ráncos arcunkon,
Élvezzük majd a pillanatot az utolsó napunkon.
Ha majd eljön a vég,
Magadhoz ölelsz még.
Utoljára elsuttogod,hogy szeretsz,
Mindig mellettem leszel.
A síron túl is,tele reménnyel,
Amikor már nem fogom meg a kezed.


Vándorsólyom

A természet lágy ölén,
Egy vándorsólyom éldegél.
A fák között repül,vadászik,
Kidüllednek az éhező szemei.
Amikor megérzem,hogy a vállamra száll,
Az ihlet és a szabadság megtalál.
Magasba emelem a karomat,
Engedem,hogy elszálljon rólam.
A vándorsólyom kitárja a szárnyait,
Elindul,hogy elkezdjen vadászni.
Repülj te szépséges dög,
A magány addig engem megöl.
Ne,hagyj magamra a rossz időkben,
Maradj itt mellettem.
Ha elmész tőlem,
Olyan mintha bevonultam volna a börtönbe.
Rángat a szél,szakad az ég,
Nem tudom,hogy valaha visszatérsz még.
Addig itt ülök a hegy tetején,
Várok rád,addig él bennem a remény.
Bízom benned vándorsólyom,
Hiszem,hogy lesz még ilyen alkalom.
Ekkor a vállamat megfogja valaki,
Ismerős hangja meg-megszólt.
Hát visszatértél!
Úgy éreztem,hogy valahol élsz még!
Erősen kapaszkodsz a vállaimban,
Nem érzek semmilyen fájdalmat.

Nincsenek megjegyzések: