2012. szeptember 4., kedd

"Az összes rezdülést érzem a börömben.Ez az éjszaka szédületes!"


 Szikra

Kezed a vállamon,
Ajkad az ajkaimon.
Az érintésed tűzként fut végig a testemen,
Az összes rezdülést érzem a bőrömben.
Ez az éjszaka szédületes,
Örülök,hogy a tiéd lehetek.
Vágytam rád,szomjazott a testem-lelkem,
Megnyugodtam,hiszen a bennem levő feszkót kiengedtem.
A szikra már fellobbant,
A szívemet bolond mód nyaldossa.
A fejem búbjától a lábujjam végéig,
Átjárta a vágy,ami oly érzéki.
Ne,menj el,hiszen ennél többre vágyom,
Ez olyan mint egy beteljesült álom!
Azt kaptam amit megérdemeltem,
Rátaláltam amit oly rég kerestem.
Pezsgős pohár után,jött a bor,
Ritka ez az alkalom.
Amikor egymásnak esünk,
S az ágyban ébredünk.
Ne,hagyd abba,
Kit érdekel a holnapi munka.
Találgathatnak,nem fognak rájönni,
Nem fogsz tőlem elfáradni.
Erőt adok,ha te is nekem,
Szerelmet ígértem,betartatod velem.
Érd el amit akarsz,mindent megadok,
Gyáva vagy,ha mindezt feladod!



Ne,aggódj édes!

Jazz és énekszólam,
Füstös bár és kattogó óra.
Megy az idő,de az este a miénk,
Várlak,hogy megérkezzél.
Addig lehúzok egy martinit,
A pincér a poharat úgyis elviszi.
Majd rendelek egy másikat,
Addig nézem a táncosokat.
A lányok járják a koreót,
Nyugodtan nézem a telefont.
Aztán kikapcsolom és élvezem a pillanatot,
Ledobom magamról a stólát,a színpadra ugrok.
Megadom magam a zenének,
S rázom-rázom a testem.
Ne,aggódj édes,ha itt látsz engem!
Csak unalomból teszem ezt.
Elcsábítalak ezen az éjjelen,
Szóval dőlj hátra és élvezd.
Fogadok,hogy sehol se láttál ilyet,
Mondd:ez az egész nagyon meglepett.
Vadóc lány vagyok,szeretek szerepelni,
Nem kell másra lecserélni.
Magamat adom,nem hazudok,
Vigyázz,a nadrágodra hamuzok!
Sose dohányoztam s ez oly' vicces,
Ne,aggódj édes,ez csak a show része!
Tollas stólám rád repül,
Állj fel végre és táncolj velünk!
Ne,félj már,ne játszd a gyávát,
Add magad és táncoljál!
Ringat a test és felhevül,
Lassan forgunk körbe-körbe együtt.
Ölelj szorosan,ne engedj el,
Ez most egy új szerep!
Legyél kicsit más,legyél merészebb,
Tegyél magadévá és ne bánd meg!
Ráér még gondolkozni,legyél a tettek ura,
Azt akarom,hogy a végén felsikoltsak.
Az illatod egyre jobban hívogat,
Úgy érzem a testem,majd felrobban!

Nincsenek megjegyzések: