2012. szeptember 11., kedd

"Elmondhatnám,hogy határ a csillagos ég!Érzem,hogy kezd visszatérni a remény!"


 A penge élén

Mondj egy mesét meghallgatom,
Hallgass zenét és lehalkítom.
Nézz rám és megtudom,
Érzem,hogy valamit titkolsz.
Zsong a fejed?Gyere velem,
Őrült a világ?Hajtsd le fejed.
Valami nyomja a szívedet?
Öntsd ki nekem,hiszen itt vagyok veled.
Sokáig a penge élén táncoltál,
Ha rád szóltak,elkallódtál.
A tiltó szó nem hatott rád,
Beszippantott a gonoszság.
Kegyetlen voltál és türelmetlen,
Szinte nem hallgattál semmire sem!
Ha jót akartam,elmentél,
Ha rosszat mondtam megvertél.
Fájdalmam elrejtettem,
A sebeket örökre magamon viseltem.
Amikor kérdezték,hogyan szereztem,
Azt hazudtam,hogy elestem.
Közben tönkre tettél engem,
Kívül az látszott: minden rendben.
Bárhova is mentem követtél,
Ha rád kiabáltam,én ittam meg a levét.
Szenvedtem tőled,nem bírtam menekülni,
Rettegésben voltam,nem mertem segítséget kérni.
Azt mondtad úgyis csak rosszabb lesz,
Senkiben se bízhatok meg.
Aztán egy nap elmenekültem,
A rendőrséghez mentem feljelentettelek.
Elkaptak téged díllerkedés közben,
Kiderült,hogy végig köröztek téged!
Becsaptál,hazudtál és bántottál!
Hidd el ez nagyon fáj!
Próbállak elfeledni,hiszen nem érdemelsz meg,
Talán jön majd jobb férfi,aki megért engem.



Az út felé

Oly régóta húznak már le a láncok,
Bárcsak elérném a célom!
Elmondhatnám,hogy határ a csillagos ég!
Érzem,hogy kezd visszatérni a remény!
Magába szívott a gonoszság,
Elferdített a valóság.
Pusztítottam önmagam,
Szinte téptem a hajam.
Önbizalmam hanyatlott,
Senkinek se kellettem akkor.
Láthatatlan ember lettem,
Talán kezd visszatérni a régi énem.
Láthatóvá válnék végre,
Bárcsak valaki észrevenne!
Felfedezné a tehetségemet,
Hiszen egyedül elvoltam veszve.
A vihar tengerén,eveztem sikertelenül,
Teljesen magamba zuhanva,reménytelenül.
Aztán összekapartam a maradék erőmet,
Segítséget kértem az emberektől és jöttek.
Látták tényleg nehéz helyzetben vagyok,
Csak úgy jöttek a jobbnál jobb ajánlatok!
A száz közül talán lesz majd egy,
Az egyetlen egy,ami segít,hogy elmehessek.
Elinduljak az álmaim útján,
Akár küzdenem kell,akár megkapom ami jár.
Itt az idő,hiszen kaptam lehetőséget,
Amire eddig vártam és kiérdemeltem.
Elindulok az út felé,
Valóra váltok mindent,hiszen a szívem remél!

Nincsenek megjegyzések: