2012. szeptember 2., vasárnap

"Szívemben még él a nyár! Csak most kezdek el élni igazán."


 Ősz

Az emberek néznek,
A gyerekek kérdeznek.
Csak megyek az utcán,
Élvezem,hogy az idő milyen csodás!
Lehulló levelek,hervadó virágok,
Beköszöntött az ősz,most már elbúcsúzom..
A nyár izgalmasabb lehetett volna,
Tele lehetett volna szerelemmel,tanulsággal.

 Bár igazából nem indultam el,
Eddig egy helyben álltam,semmi sem késztetett.
Végre meglökött valami az utamon,
A napfény beköszöntött a szürke hétköznapokon.
Szét árad bennem a boldogság,
A fény és a vágy.
Már csak a szerelmet kell megtalálnom,
De,érzem itt van a közelben,megkell várnom.
Ahogy egy híres költő mondta:
Itt van az ősz itt van újra.
Lassan beférkőzik a tudatba,
A természet is átöltözik új ruhába.
A forróság búcsút intett,
Ez az időszak elment innen.
Szívemben még él a nyár!
Csak most kezdek el élni igazán.
Az ősz nálam nem az elmúlás,
Hanem az új lehetőségek tára,ami rám vár!
November,kit érdekel?
Valamivel kezdenem kell.
Kiszakadok a négy fal közül,
S a város vesz engem körül.
A madarak csicseregnek,bár elköltöznek,
A nyár mindig itt lesz az emlékezetemben!



Visszatérés

Tik-tak-tik-tak,
Hallod ezt?
A szívemben üt az óra,
Komolyan,nem viccelek.
Bombaként fog robbanni,
Ha eljön az én időm,visszafogok térni.
Eddig átnéztek rajtam,
Levegő voltam,a lelkembe tapostak.
Ronggyá téptek,összetörték az álmaimat,
Kinevettek és elvették a vágyaimat.
Bezártak egy sötét helyre,
Ahol sokat szenvedtem.
A fény bekúszott a résen,
Megmentette az életemet.
Azt jelezte,ne adjam fel még!
Hiszen bennem van a jel és a remény!
Támadjak fel,rohanjam le az ellenségeket,
Törjek fel a mélyből,győzzem le a félelmet!
Ezt tettem,most itt vagyok,
Ez a megfelelő alkalom.
Tárd ki elém ami az enyém,
Adjanak vissza mindent,ami nem a tiéd.
Bábuként kezeltek,érzéketlen voltam,
Nem tudtam,hogy mit hoz a holnap.
Most már felnéztem az égre,
Megláttam a csillagot,ami hozta a reményemet.
Leszállt rám és belém férkőzött,
S most már az önbizalmamon érződött.
Újult erővel hajtottam előre,
Nem érdekelt,hogy mikor lesz vége.
Élni szeretnék ameddig lehet,
Nem szabad hagynom,hogy a szívem-lelkem kiégjen!

Nincsenek megjegyzések: